سامانه سامد کوتاه ترین وسریع ترین مسیر برای پیگیری مشکلات مردم

معاون فرماندار سپیدان سامانه سامد را کوتاه ترین وسریع ترین مسیر برای پاسخگویی مسئولین و پیگیری مشکلات مردم دانست و افزود:یکی از وظایف ما مسئولان در نظام جمهوری اسلامی پاسخگویی به مردم و پیگیری مشکلات آن‌هاست که باید در نهایت احترام و تکریم مردم جوابگوی مشکلات باشیم.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری سپیدان،نخستین جلسه رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی ارسالی به سامانه سامد(سامانه الکترونیکی مردم و دولت)به ریاست قاسم پاک نژاد و باحضور عارفی مسئول سامانه سامد ،شریفی کارشناس رسیدگی به شکایات فرمانداری و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.


معاون فرماندار سپیدان در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان وهمچنین تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از بنیان‎گذاری‎های بسیار ارزنده در راستای خدمت‎گذاری به مردم محسوب می‎شود.معاون فرماندار سپیدان سامانه سامد را کوتاه ترین وسریع ترین مسیر برای پاسخگویی مسئولین و پیگیری مشکلات مردم دانست و افزود:یکی از وظایف ما مسئولان در نظام جمهوری اسلامی پاسخگویی به مردم و پیگیری مشکلات آن‌هاست که باید در نهایت احترام و تکریم مردم جوابگوی مشکلات باشیم.وی در ادامه افزود:صرفه جویی در وقت و هزینه مردم ، تسریع در امور ، کاهش ایاب و ذهاب از جمله مزایای سیستم سامد می باشد .

قاسم پاک نژاد در پایان به ضرورت پیگیری درخواست های به حق مردم از مبادی قانونی، تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی با مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کردوبیان داشت:براساس بخشنامه رئیس جمهوری و در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه ها،میز خدمت در فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان سپیدان راه اندازی می شود.


در ادامه شکایات و درخواست های مردم که به سامانه سامد ارسال شده بود توسط مسئول این سامانه مطرح و دستگاههای ذی ربط پاسخ خود را بیان کردند.
گفتنی است :سامانه ارتباطی مردم و دولت(سامد)با شماره اختصاصی  ۱۱۱ از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر بصورت مستقیم و پس از آن بصورت ضبط پیام آماده دریافت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مختلف مردم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *